Livet med Lowe

Detta är min berättelse om hur det är att få ett barn, ett prematurbarn. Hur livet på kort tid kan vändas helt upp och ned. Välkommen att följa mig och min älskade familj!

Om mig

Publicerad 2014-07-16 14:46:05 i Allmänt, Fritid, Jobb, Livet, familj,

Välkomna igen till mitt lilla kryp in där jag ska vädra alla mina tankar och känslor för gud och alla människor. Därför kommer du nog här kunna läsa om både fräscha och mindra fräscha detaljer, glada och tråkiga händelser och allt därimellan.
 
Vem är då jag?
 
En 29 årig tjej från en liten stad vid Vänerns kant. Där bor jag tillsammans med min älskade man, sen 2 år tillbaka, i ett fint hus som vi renoverat sen -06 då vi köpte det.
Till vardags jobbar jag som frisör på en av stans största salonger och trivs som fisken i vattnet med både kollegor och det inspirerande jobbet som det faktiskt är. Man träffar folk hela dagen vilket jag inte skulle kuna leva utan. Att vara på en industri eller ha ett jobb där man inte pratar så mycket med varann skulle jag inte passa på.
 
Efter arbetstid gillar både jag och mannen att bjuda hem vänner och bekanta på middagar och festligheter. Vår dörr står för det mesta öppen. 
Att ta en bit mat på restaurang är heller inte helt fel. 
Våran semester har from förra somamren bestått i att vara på sjön, på riktigt, då vi köpte en större båt för att kunna sova över och njuta av det vi har så nära- Vänern.
 
 
Allt jag skrivit om hittills är det vi brukar göra till vardags och hur vårt liv brukade se ut.
 
Nu och sen två månader tillbaka bor vi i GBG på Ronald Mc Donalds familjehem.
 
(För att få en lättare blick kommer jag dela upp inläggen beroende på vad det handlar om. Är det så att något ämne inte passar för dig att läsa, hoppa över- gå till nästa.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katrin och lille Lowe

Detta är min berättelse om hur det är att få ett barn, ett prematurbarn. Hur livet på kort tid kan vändas helt upp och ned. Välkommen att följa mig och min älskade familj!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela