Livet med Lowe

Detta är min berättelse om hur det är att få ett barn, ett prematurbarn. Hur livet på kort tid kan vändas helt upp och ned. Välkommen att följa mig och min älskade familj!

Välkomna till mitt liv med Lowe

Publicerad 2014-07-15 22:34:00 i Allmänt, Livet,

 I denna blogg kommer jag skriva ner hur mitt liv på en kort stund vändes helt upp och ner.
 
Jag ser det som terapiarbete för mig.
Att komma ihåg allt som händer och alla tankar som snurrar runt.
Det kan hända att några ord inte är direkt rumsrena, ni gör som ni vill- läsa eller hoppa över.
Av vilja kommer jag inte utesluta något.
 
Välkomna som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katrin och lille Lowe

Detta är min berättelse om hur det är att få ett barn, ett prematurbarn. Hur livet på kort tid kan vändas helt upp och ned. Välkommen att följa mig och min älskade familj!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela